O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

nedjelja, 21. veljače 2010.

tamarisi - vijetar

 

Duhovi u magli
...kad bih bila crtačica crtića. pustila bi ih da zaplešu...
na zvukove flaute. violine. bubnjeve i trube, bilo šta,...ja mislim da bi odgovaralo.
Lijeti se ne primjećuje da oni zapravo jako čudno stoje na obali, jer svi su sretni zbog onog malo hlada koji pružaju.
Ali zimi, kada jako zapuše jugo, vidi se da se one zapravo naslanjaju prema vjetru i valovima. Kao da uživaju sebe gurati prema slanoj vodi, i tako zaplešu s vjetrom. Kod njih se čuju galebovi i valovi a ljeti i djeca.


 

  

  

  

  

...nakon kiše...

 

  

  

  




Nema komentara:

Objavi komentar