O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

petak, 12. veljače 2010.

stari hrast - vrijeme

 

 Stari hrast u blizini uvale Čavlena star je oko 4oo godina. Ako ga želite slikati običnim fotoaparatom, kao ja, imate poteškoće, jer se ne možete dovoljno udaljiti da vam to stablo stane u aparat. On stoji u sredini šume na jednoj šetnici koja je opisana u otočkom vodiču.
Veličanstveno širi svoje grane preko cijele čistine i tako jednostavno gura sve druge biljke u sijenu.
Ako si uzmete malo vremena možete osjetiti da je on sam sebi jednostavno dovoljan. On je svijet za sebe u koji s vremena na vrijeme dolaze posjetioci. Ljudi, ptice, psi...ali tu ima i stalnih stanovnika za koje je to stablo životni prostor i svemir, krajolik i dom. On je među zadnjima koji se probude na proljeće ali kada se malo bolje promotri može se vidjeti život na sve strane:


 

 
 
 
 
  


Ipak je vjerovatno njegova starost najveći razlog zašto se divimo.
Ako samo pomislite što se je sve dogodilo u tih 400 godina...
1600  Giordano Bruno - smrt na lomači
1602  Gallilei počinje razvijati zakon o padu
1603  Carlo Maderna završava Crkvu Sv.Petra u Rimu
1633 kuga hara
1638  u Engleskoj se zabranjuje mučenje
1647  od svih galijota krčke galije vraća se samo jedan
1667  zemljotres u Dubrovniku
...
...
...
1740 - 1082 otočki hrastovi su odsječeni  i odvoze se
...
...
...
a stari hrast je stalno na istom mjestu...


Nakon posjeta starom hrastu bila sam cijeli dan nekako dezorijentirana i mirna.


Koja je kora staroga hrasta ?


 





  

 






Nema komentara:

Objavi komentar