O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

utorak, 2. veljače 2010.

Put_4

29.02.2008. (!)

Sada je ostalo samo još jedno stablo. Mislila sam na jedan kesten kod crkve u Krasu, barem sam tako zapamtila. Krenula sam, ali kada sam stigla tamo sam prepoznala kako malo znam o stablima. Bila je zima i kod crkve nalazila su se tri stabla bez lišča i ja nisam imala pojma koje je od njih kesten. Tako sam ih fotografirala sve tri :


Stablo Br. 1



 

  

Stablo Br. 2


Stablo Br. 3







 

 



2 komentara:

  1. Hi, please introduce the traslation at least in English
    thank you very much, dadino

    OdgovoriIzbriši
  2. i Will try to find out how to do it !!!
    Thanks for the tip :)

    OdgovoriIzbriši