O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

subota, 6. veljače 2010.

pinija - tišina

 


  

 




...pinija mi je nekako najviše u srcu....
Kada sjedim u svom atelijeu i ne znam što bi crtala ja vidim nju, a ona vidi mene. Svaki dan joj mogu reći "dobro jutro". Ona mirno stoji između dva crkvena tornja. Sudeći po izgledu još je prilično mlada. Da nje nema panorama starog grada izgledala bi potpuno drugačije. Ona razbija čvrste arhitektonske crte, dodaje poeziju i nježnost, i malo žbandano ali ipak savršeno zauzima svoje mjesto. 
Lijepo je što postoji!

Što se više približavam, ona gubi na svojoj dominantnosti i primijećujem da ona zapravo stoji između tri crkvena tornja. Tu su franjevački samostan, benediktinski samostan i crkvica Majke Božje od zdravlja.
U blizini se nalazi i osnovna škola i tako moja pinija ima lijep pogled na gužvu poslije škole!
S mog prozora ju vidim okruženu misalima, molitvama i pjesmama.







Nema komentara:

Objavi komentar