O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

nedjelja, 31. siječnja 2010.

Hello tree

 

...je projekt na kojem radim već skoro dvije godine.Sve je počelo jednog maglovitog zimskog dana . Vidjela sam jedno stablo pokraj kojeg sampo običaju smo prolazila, u svoj svojoj nježnoj ljepoti. Grane bez lišćče su bile ukrašene malim kuglicama boje slonovače i u magli izgledali su još čarobnije. Htjela sam ga fotografirati i tako sam poslijepodne još jednom krenula s fotoaparatom ali već je bilo prekasno. Od cijele čarolije ostale su samo odrezane grane koje su ljudi upravo skupljali i odnjeli. Nije mi preostalo puno više nego da ga pokušam naslikati...


..

Nema komentara:

Objavi komentar