O meni

Moja fotografija
"Hello tree" je projekt na kojem radim već skoro dvije godine. Želja mi je upoznati stabla i vježbati gledanje. Ako mi se želite pridružiti veoma ste dobrodošli!

nedjelja, 31. siječnja 2010.

Put_1

...pokušavam gledati unatrag.

htjela sam upoznati stabla.
Tako sam odabrala 12 stabala i redovito ih posjećivala.    

Sljedeće fotografije nastale su sve 26.veljača 2008.godine:


smokva u dolini

orah kod škole

maslina na prnjibi

 
pinija, koja se vidi s mog prozora

 
sophora s kojom je sve počelo


Tamarisi koje u magli izgledaju kao de će odmah sada zaplesati
koprivić u centru grada


topola kod kupališta

čempresi kod groblja

...to su bila prva stabla koje sam odabrala. Moguće je svih njih posjetiti u jednoj ljepoj šetnji i meni se činilo izvedivo da ih svaka dva tjedna idem posjetiti, kako bih opazila promjene na njima.


Nema komentara:

Objavi komentar